2009 m. gruodžio 3 d., ketvirtadienis

kas mano šaldytuve?

Aš irgi prisijungiu prie skaniai.lt surengtos akcijos "kas mano šaldytuve..."
Kaip ir visiems taip ir man įdomu palandžioti po svetimus uždarus kampelius.:)
Na, mano šaldytuve kažko ypatingo nerasime, bet šio bei to yra. Paprastai jame daugiau visko atsiranda penktadienį arba šeštadienį, kai grįžtu po savaitinio apsipirkimo. Nors paskutiniu metu perku produktus, kas trečią dieną, o ne vieną kartą savaitėj.

Taigi, kas jame:



Pirmoje lentynoje: marinuotos paprikos, saulėje džiovinti pomidorai, kaparėliai, marinuotas imbieras, saulėje džiovintų pomidorų užtepo likučiai, cidonijų džemas, marinuoti agurkėliai, pora stiklainių raugintų kopūstų, marinuoti burokėliai, grietinė, alyvuogės, majonezas.

Antroje lentynoje: pienas, rūkytas ir fermentinis sūriai, pekino kopūstas, kuris dar kažkodėl vis guli lentynoj, bet turbūt jau nebus panaudotas (nes toks jau pastovėjęs), kaukazo slyvaičių uogienė.

Trečia lentyna: dėžutėje (kopūstas, citrinos, morkos, ridikėliai bananas), alyvuogės aliejuje, klevų sirupas, sojos padažas, majonezo padažas.

Apatinėj lentynoj: margarinas kepiniams, sviestas, tepamas sūris, pjaustytos citrinos, pomidorų pasta, konservuoti burokėliai, baklažanų pasta.

Šone: kiaušiniai, česnakas, mielės, foto juostelė:), kečupas, vyšnių sirupas, soja, pienas.

Šaldiklyje: šaldytos spanguolės, vyšnios, mėlynės, braškės, cukinijos, mielinė tešla, likučiai fri bulvyčių.

Komentarų nėra: