2009 m. rugpjūčio 24 d., pirmadienis

Konservuotos citrinos

Susižavėjau šiuo receptu dėl spalvų, o tik po to pradėjau ieškoti kur tokį gaminį būtu galima pritaikyti.
Konservuotos druskoje citrinos dažniausiai naudojamos marokietiškoje virtuvėje.
Vaisiai turi būti gerai prinokę ir nepurkšti. Kadangi gyvenu Lietuvoje beveik esu įsitikinusi, kad iki mūsų citrinos atkeliauja gerokai apipurkštos, bet... klausimas kas neapipurkšta? Na, taip neapipurkšta, tai ką pats užsiaugini, bet kadangi klimato sąlygos netinkamos citrinų medžiams, reikia tenkintis tuo ką randi ant prekystalio.
Aš naudojau keturias citrinas pabandymui. Siekiant išgauti kuo gersnį cirtinų skonį reikia naudoti ne valgomąją (cheminę druską), bet jūros arba košerinę. Aš naudojau jūros.
Nerekomenduojama pirštais iš stiklainiuko traukti citrinas, geriausia naudoti medinę mentelę.



Reikės:
4 citrinų
1/4 stiklinės jūros druskos
Sterlizuoto stiklainio (aš naudojau 700 ml)

Ant stiklainio dugno įberti 1 v.š. druskos. Gerai nuplauti citrinas, nupjauti galus, vaisių supjaustyti į keturias dalis. Sluoksniais sudėti druską, citriną, kol užsipildys stiklainis. Paslėgti, kad geriau išsiskirtų sultys, jei sulčių trūksta galima išspausti iš dar vienos citrinos. Man sulčių pakako, tik kai gerai pasislėgė liko šiek tiek vietos stiklainio viršuje. Vėliau reiktų pavartyti, kad viskas tolygiau pasiskirstytų. Apie laikymą skirtinguose šaltiniuose skirtingai rašo. Vienur rašoma, kad reikia palaikyti 3 dienas kambario temperatūroje, o po to padėti į šaldytuvą ne mažiau kaip 3 savaitėm. Kitur, kad laikyti 30 dienų kambario temperatūroje. Aš pabandysiu gal pirmąjį variantą.

Šaltinis: foodchanel.com

Komentarų nėra: